מטהר אוויר ויוניזטור הנו מכשיר אשר מאפשר לנשום אוויר נקי, אוויר כמו שהוא אמור להיות, ללא שום רעלים וכימיקלים. כאשר משתמשים ברכיב זה ניתן להרגיש מהו אוויר נקי, מהו האוויר אותו נועדנו לנשום אוויר שעם הזמן והטכנולוגיה, רק הרסנו ופגענו בו. לצד התיאור הפסימי יש לתאר שהטכנולוגיה והקדמה מן הסתם לא הובילו רק לרע, וממש כפי שהם פגמו באיכות האוויר שאנו נושמים, כך גם פותח מכשיר זה אשר מאפשר לנקות את האוויר ולהחזיר אותו למצבו הבסיסי והטבעי.
 

גורמי זיהום

יוניזטור בעצם מנטרל מגוון גורמי זיהום שונים. כך למשל ניתן לנשום אוויר נטול וירוסים, אבקנים, אבק, עובש, קרדית האבק ומאיצי אלרגיה. בנוסף מכשיר זה מטפל בגזים מזהמים ורעילים, הוא יודע לנטרל עשן וריחות רעים שנובעים מעישון יתר, משהייה ממושכת של חיות במרחב המגורים, מהתאספות של אשפה, מריחות לא נעימים של שירותים ועוד. מומלץ להשתמש במכשיר זה במקומות של קבלת קהל, במקומות שעומדים זמן ממושך חשופים ללא אוורור מספק בפני גורמים מהרשימה הנ"ל, במקומות בהם אין תנועת אוויר וכמובן במקומות שמועדים לפורענות כגון מקומות בהם משתולל עובש.
 

חורף

יוניזטור

ידוע שבחורף אנשים נוטים להיות יותר חולים, אך מה שלא ידוע לרוב שאחת הסיבות העיקריות לחולי בחורף אינה קשורה באופן ישיר לטמפרטורה הנמוכה, אלא רק באופן עקיף. כיוון שקר בחורף אנשים ממעטים לפתוח חלונות ועל כן נמצאים שעות במרחב סגור ונטול אוורור. (בחלל זה אנשים משתעלים ומפיצים חיידקים שנשארים בחדר הסגור). לו היה משולב מטהר אוויר ויוניזטור בתוך חלל 
החדר, היה ניתן להמשיך להשאיר את החלונות סגורים, אך במקביל הבריאות הייתה נשמרת.
 

אלרגיות

כל מי שמכיר את מושג האלרגיות מקרוב, לא צריך תיאור מפורט לגבי כל הסבל שכלול בחבילה. עם זאת כיום יש פתרון חלופי לעשרות התכשירים, הכדורים והמשחות שניתן לקחת, פתרון שאינו מקל את התסמינים, אלא מונע אותם מראש. שימוש במטהר אוויר ויוניזטור מאפשר למנוע תחושת אלרגניות וזאת כיוון שהמכשיר דואג לסנן את כל הגורמים האפשריים, ולהשאיר אותנו אך ורק עם אוויר נקי, מריח טוב ולפני הכול בריא.