מטהר אוויר לבית ולמשרד

בתוך מטהר האויר מותקנים 3 מסננים, המסננים הקדמי והמרכזי ניתנים לרחיצה. היעילות גבוהה במיוחד ומסננת כ 95% מהחלקיקים שבאוויר. המכשיר מסנן בין היתר בקטריות, אדי שמן, וירוסים, אבקני פריחה, עשן סיגריות, עובש, נבגים, עד לגודל של מאית המיקרון.  המסנן האלקטרוסטטי יחד עם היוניזטור שבתוך מטהר האויר מסננים את החלקיקים בצורה אלקטרונית ומאזנים את כמות היונים השליליים. ישנן שלוש עוצמות פעולה, מסנן שלישי הינו מסנן פחם המנטרל ריחות לא נעימים וריחות עישון וגם גזים רעילים.

מטהר אוויר למיזוג מרכזי

מטהרי אוויר מיועדים להתקנה בכל פתח אוויר חוזר, הגריל במקרה זה הוא דקורטיבי והמסננים נשלפים בפשטות ובקלות לצורף שטיפה. בזמן פתיחת מערכות מיזוג אוויר, מערכת הבטיחות מנתקת את החשמל מהמכשיר באופן אוטומטי. המטהר עומד בתקנים הישראליים והקנדיים.

מטהר אוויר מסחרי

מטהר מסוג זה מתאים במיוחד לפינות עישון ומסעדות למניעת בעיות בדרכי הנשימה. מלבד נטרול ריח עישון, הוא אידיאלי לסובלים מאסטמה, אלרגיה ומיגרנות. המטהר לא מזיק לסביבה. המסנן מתאים למשרדים וגם למסעדות ולבארים. העיצוב הוא מודרני ושקט. ההתקנה היא בתוך תקרה אקוסטית או מחוצה לה.

מטהרי אוויר תעשייתיים

פתרונות סינון וטיהור אוויר במפעלים. החיסכון במוצר זה בא לידי ביטוי בצריכת חשמל נמוכה. ההתאמה היא תמיד לצרכים של הלקוח ופועל לפי דרישות המשרד לאיכות הסביבה ומחלקת רישוי העסקים ברשויות המקומיות. המסננים במטהרי אוויר אלה הם אלקטרוסטטיים ולכן מתאימים לרחיצה ולחסכון בחשמל.

מסנני פחם פעיל

כל מטהר אוויר מסופק עם מסנן פחם פעיל שמתאים במיוחד לנטרול לא רק ריחות אלא גם גזים. המסננים אידיאלים למקומות בהם מעשנים או שיש בהם ריח לא נעים. מסננים מיוחדים זמינים לפי דרישה. אלה הם מסננים מסוג VOCשהוסיפו להם פוטסיום פרמגננט ומתאימים לסינון טוב יותר של ריחות חזקים ועישון כבד. הליך הסינון הינו אלקטרוסטטי באמצעות שימוש במסננים רחיצים. ניתן להשתמש במסננים VOCבכול המוצרים של חברת FIVE SEASONS.

מסנן פחמי

אורך החיים של מסנן מסוג פחם הינו בין שישה לתשעה חודשים. ככול שהאוויר בחלל יותר מזוהם, כך התוחלת שלו קצרה יותר. המסננים מגיעים ארוזים בתוך ניילון כך שהחיוניות שלו נשמרת. היתרונות של המסנן הוא שהם סופחים גזים רעילים וריחות לא נעימים. ההתנגדות הסטאטית הנמוכה מאפשרת העברת כמויות אוויר רבות דרכו. הפחם יעיל גם בתנאים קשים של חום ולחות.