ריחות רעים בבית עלולים להוות מטרד רציני, בעיקר בימים של חורף או קיץ בהם אנו מפעילים חימום או קירור ודואגים לסגור את כל הפתחים. עם זאת, בהחלט יש מה לעשות על מנת לנטרל את הריחות הרעים הללו. יש מספר אמצעים קלים מאוד ליישום, באמצעותם ניתן למגר את הריחות הרעים לחלוטין.
 
אבקת סודה לשתייה
סודה לשתייה היא מעין תרופת סבתא בעלת אינספור שימושים, והנה עוד אחד מהם- היא יכולה לנטרל ריחות רעים, בעיקר כאלה שמקורם במטבח ובצנרת. כדי לנטרל ריחות לא נעימים שמגיעים מהכיור, ניתן לעשות שימוש באבקת הסודה- לשטוף אותה במורד הכיור, יחד עם מים חמים. בנוסף, אבקת הסודה יכולה להיות יעילה מאוד גם לצורך נטרול ריח רע שמגיע מפח האשפה- כדי לעשות זאת, ניתן לרפד את תחתית פח האשפה באמצעות סודה, ובכך למנוע ריחות רעים גם במידה ויש חורים בשקית.
 
צמחים
צמחים יכולים להדיף ריח נעים וטבעי, ובכך לגרום לבית כולו להריח טוב יותר. פרחים ריחניים נוטים לנבול מהר יחסית, ולכן אחת האופציות הטובות ביותר היא להציב בבית צמחי תבלין. יש לציין כי את צמחי התבלין רצוי למקם באיזור בו יש אור שמש ישיר- מעבר לתרומתה של השמש לגדילה ולהתפתחות של הצמחים, השמש גורמת לצמחים להפריש טוב יותר את השמנים האתריים שבהם ובכך לבשם את הבית.
 
 
 

אינסטלציה
אם בבית מופיע ריח של ביוב, סביר להניח כי יש בעיה באחד מן הצינורות. לעיתים, מדובר בנזילה קטנה מאוד ובלתי מורגשת, אך רצוי לטפל בה במהירות כדי שלא תופיע בעיה גורפת יותר. לכן, בכל פעם שאתם מרגישים בריח ביוב, רצוי לפנות באופן מיידי לאינסטלטור אשר יאתר את הנזילה ויטפל בה, ובכך גם ינטרל את הריח.
 
שימוש במטהרי אוויר
עוד שיטה יעילה לנטרול הריחות הינה להציב בבית מטהר אוויר. ניתן למצוא שלל מטהרי אוויר מסוגים שונים, אשר מטרתם היא לסנן את האוויר המצוי בבית באמצעות טכנולוגיות שונות. פעולתם של המטהרים מורגשת באופן מיידי, והם יעילים ביותר במניעת ריחות רעים ובהעלאת איכות האוויר בבית.